Kampanjpartner - Happy Plugs

Det är en härlig känsla att veta att ditt företag gör att fler barn kan få en lyckligare barndom. Jag som medarbetare känner mig stolt över mitt företag.Linda Nordlund, marketing director på Happy Plugs

Happy Plugs är sedan hösten 2016 en av Childhoods kampanjpartners. Happy Plugs har tillsammans med Childhood tagit fram konceptet ”Happy Childhood”. Kollektionen består av hörlurar och mobilskal vars design är inspirerad av färgerna från Childhoodarmbandet. För varje såld produkt går 3,50 dollar, cirka 20 kr, till Childhood och arbetet med att förebygga sexuella övergrepp och våld mot barn. ”Vi visar för våra partners att vi som företag är vi villiga att avsätta en del av vår vinst för en god sak. Vi hoppas att vi sätter ett gott exempel som andra följer”, säger Linda Nordlund.

Samarbetet med Childhood är något som inkluderat alla medarbetare på Happy Plugs och slutresultatet är ett bevis på allas engagemang. ”Det samlar alla medarbetare kring något som är positivt och gott i vårt dagliga arbete. Det är en härlig känsla att veta att ditt arbete gör att fler barn kan få en lyckligare barndom. Jag som medarbetare känner mig stolt”, säger Linda Nordlund.

Happy Plugs